Comanda
telefonica


miscarea mainii pentru intarirea muschilor;
obisnuirea cu un instrument de scris (creion):
trasarea pe un contur a mai multor tipuri de linii, in diferite directii;
obisnuirea cu trasarea semnelor grafice de la stanga spre dreapta;
reproducerea miscarilor necesare scrisului;
obisnuirea cu notiunea de litera, realizarea conturului si scrierea corecta a unor litere indicate.
trasarea numerelor si cifrelor in concentrul (1-5) pe conturul dat, cu directii indicate;
asocierea numarului cu obiectul (1- 5);
numararea obiectelor de acelasi fel;
recunoasterea ordonarii lucrurilor intr-un sir dat;
diferentierea unor multimi cu mai multe sau mai putine elemente;
sesizarea si compararea diferitelor forme, marimi, pe care lucrurile din jurul nostru le pot avea;
asocierea, ordonarea, separarea unor obiecte, lucruri, fiinte in perechi, dupa anumite criterii.
recunoasterea si insusirea unei conduite corecte in mediul in care traieste;
recunoasterea si gestionarea emotiilor in anumite situatii date;
insusirea unor notiuni si norme de circulatie in siguranta;
recunoasterea, clasificarea si folosirea adecvata a obiectelor de igiena personala;
familiarizarea cu anumite simboluri si semnificatii folosite de oameni pentru a sarbatori ceva special; .jpg)
coordonarea ochi-mana in realizarea unor activitati practice;
manuirea unor instrumente necesare activitatilor practice/gospodaresti.
colorarea intr-un contur dat pentru a invata delimitarile pe care acesta il are;
exersarea miscarilor necesare colorarii sau picturii;
decorarea anumitor obiecte dupa indicatii directe sau dupa preferinta copilului;
folosirea diferitelor instrumente necesare pentru desen sau pictura, cat si a amprentelor sau a palmelor pentru a realiza arta;
recunoasterea instrumentelor muzicale prezentate in anumite imagini cat si in realitate;
identificarea instrumentelor muzicale printre alte obiecte.
la consolidarea notiunilor de pozitii spatiale;
la recunoasterea mai multor modalitati de intreceri sportive;
la recunoasterea diferitelor sporturi pe care le pot practica copiii si a echipamentelor necesare;
la incurajarea practicarii miscarii si a sporturilor de catre copii.
Continua parcursul educativ inceput la grupa mica.
Introduce notiuni noi, aprofundand pe cele deja cunoscute.
Ofera provocari incitante si atractive prin imagini colorate si jocuri educative.
Foloseste aceleasi tipare didactice familiare copilului – pentru siguranta si invatare progresiva.
de concepte si notiuni in diferite domenii de dezvoltare:
Limbaj si comunicare: majoritatea copiilor de 4 ani isi poate exprima gandurile si sentimentele mai clar. Adesea, ei cunosc deja cateva litere ale alfabetului, isi pot recunoaste numele, stapanesc un vocabular de cateva sute de cuvinte si pot sa formeze propozitii simple, ceea ce indica abilitati lingvistice imbunatatite.
Intelegere sociala si emotionala: la aceasta varsta, copiii invata sa-si gestioneze emotiile si sa se bucure de prezenta altora. Incep sa inteleaga conceptul de timp si devin mai constienti de relatiile sociale, trecand de la o perspectiva egocentrica la recunoasterea celor din jurul lor, sa arate o mai mare independenta si autocontrol.
Dezvoltare cognitiva: copiii incep sa inteleaga concepte de baza precum culorile, formele si se pot implica in activitati de rezolvare a problemelor. Recunosc, folosesc, scriu si asociaza cifrele de la 1-5 obiectelor. Adesea se bucura de jocurile imaginative si se pot concentra pe activitati pentru perioade mai lungi. Toate acestea se pot explica din perspectiva neurologica in care studiile indica faptul ca in aceasta perioada exista o scadere a grosimii corticale in mai multe regiuni ale creierului, inclusiv in cortexul prefrontal - esential pentru functiile cognitive superioare. Creierul trece printr-o dezvoltare substantiala de la nastere pana la varsta de 5 ani, cand atinge cam 90% din creierul adult, punand astfel bazele pentru invatarea si interactiunile sociale viitoare.
sa comunice cu ceilalti;
sa isi cunoasca si sa isi impartaseasca emotiile si trairile;
sa rezolve sarcini la nivelul lui de intelegere;
sa isi imbogateasca vocabularul, cunostintele de limba;
sa se exprime matematic de la 1 la 5;
cum sa perceapa lumea inconjuratoare, sa descopere natura, animalele;
sa recunoasca frumosul, armonia, sa creeze mici opere de arta;
sa auda si sa simta ceea muzica ii transmite;
cum sa fie el!Ce spun parintii:
Pentru ca timpul nu asteapta: fereastra optima de dezvoltare a creierului e ACUM!
Pentru ca jocul este cea mai eficienta forma de invatare.Despre autor:
.jpg)
N
O
U
Poti alege livrare
prin curier sau
la orice Easybox
Oferta este valabila in limita stocului/locurilor disponibil(e)!
In acest moment, aceasta
oferta speciala
mai este citita de 13 utilizatori!
Completati acum
formularul de inscriere!